21-10-2010

en give-away, maar wat?? ideetjes graag!!

hallo dames,
de volgers volgen me nog niet echt naar dit nieuwe stekje... maar het bevalt mij prima hier, lekker vaker posten en geen morrende klanten die te vaak e-mails kregen van mijn oude blog.
dus..... wat doe je als je een beetje activiteit wilt... ja natuurlijk, heel afgezaagd... een give-away... maar ik heb dus even geen inspiratie wat nou leuk zou zijn voor jullie om te krijgen.
Een verassingspakketje op thema, een schilderijtje, een ......
Laten jullie mij je ideeen weten ????? Iedereen die een idee aandraagt doet straks dubbel mee in de verloting.

5 opmerkingen:

  1. Wat gezellig, ik wordt overal blij van maar vrolijke varkentje en baboushka's zijn wel favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, leuk!! zo'n speldenkussen van jou, dat wordt zeker een succes!!! ;-) En ik vind het ook leuk dat je nu vaker blogt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een spiegeltje ! wat zijn ze mooi !
    al je spullen trouwens : ik hou van felle kleurtjes namelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. marietjewolters@home.nl30-10-2010, 17:36

    een leuke baboushka sleutelhanger, of een spiegelsleutelhanger (altijd makkelijk) toch??? Maarre wat een leuke blog, lekker zo doorgaan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ik heb je blog even doorgekeken...ontzettend leuk!! Ik ga me zo eerst even aanmelden als volger..en die buttons...gaaf!! Een buttonmachine staat ook nog op mijn verlanglijstje en als ik dit zie wordt ik helemaal jaloers.
    Dus voor een give away zo'n leuk spiegeltje, of een speldekussen van Lief, een leuke tas...en toen zag ik die ontzettend leuke krukjes....(Ik schaam me bijna om het te zeggen...) dat is natuurlijk veel te gek voor een give away

    Ik ben benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen