24-11-2010

Grote prive-swap & PIFfers (4stuks)

.... er is vandaag zoveel waar ik eigenlijk over wil bloggen maar ik heb voor vandaag 2 onderwerpen uitgekozen en kies ervoor lekker veel foto's te plaatsen want die zeggen veel!!

De PIF, niet te geloven maar werkelijk binnen een paar uur hadden zich al 4 kandidaten gemeld en weet je wat, ik verbouw de regels gewoon een beetje, dus... dames (juultjes creaties, wendy B, Gwen en Pam) , willen jullie mij alsjeblieft allemaal jullie adres mailen en jullie lievelingskleur(en). Heb nog geen flauw idee wat ik ga maken, maar een kleur-indicatie kan nooit kwaad.

...en dan het 2e onderwerp van deze blog. Ik heb met Corine op swap-bot een prive-swap gedaan. We hadden afgesproken dat het pakketpost zou zijn en ik had aangegeven graag gehaakte spullen van haar te krijgen (want dat lukt mij echt niet). Vandaag is mijn pakketje bij Corine aangekomen en ze was er heel blij mee, voor jullie de foto's van de dubbelzijdige tas, buttons, spiegels, schilderijtje, potlodenrol, opbergzak, baboushka (met snoetje van Applicatie en zo), klein mandje en vlaggenlijn van dubbelzijdig zeil. De dame in kwestie is dol van roodkapje, baboushka's en rood/wit:


I did a BIG private swap on swap-bot with Corine, she loves baboushka, little red riding hood and red/white, so I made her a variety of stuff, and luckily she loved it!!!!







5 opmerkingen:

  1. wat leuk! ik snap swap-bot nog niet helemaal... ik heb het idee dat je bij veel swaps een beoordeling moet hebben en als beginner heb je dat niet. Heb je tips voor me?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, heel veel!!
    En ik ben er ontzettend blij mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel veel en zo mooi allemaal, ik snap het ook niet goed Annis, en ben ook een beginner.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super mooi pakket heb je gemaakt !!! prachtig !!

    BeantwoordenVerwijderen