24-06-2012

Groen!!

In groep 1-2 is "Bastiaan het mannetje van het toilet" een favoriet liedje, dus toen de schoonmaker op school zijn 25-jarig dienstverband vierde was dat het liedje dat ze met zijn allen gingen vertolken.
Allemaal in het groen, net als Bastiaan!!
Jako vind zijn kleren helemaal tof en zal ze volgens mij nog vaak dragen.

Bastiaan

Ik ben Bastiaan, het mannetje van 't toilet,
Of van de wc, voor mijn part zelfs closet.
Ik maak hier schoon beneden in de pot wel te verstaan.
Ja, nooit gedacht dat daar een mannetje voor zou bestaan.
Nou ik poets me dus een ongeluk
En gooi er veel sop tegenaan
Zodat alle drolletjes er makkelijk doorheen gaan.
Ik ben het mannetje dat alles dan weer schoonmaakt
Gaat spoelen met het water en zeepjes door de pot laat.
In de wc zit ik nu een jaar of tien en vraag me niet
Hoeveel blote billen ik al heb gezien.
Lekker soppen, lekker spoelen,
Lekker schrobben we maken alles lekker schoon.
Soppen, Spoelen, Schrobben, Schoon!
Wilt u mij nu doorspoelen, dan ga ik er weer van zwichen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten