14-09-2012

Heel besmetteliijk.....

Ik wist al dat het glasbrand-virus heel besmettelijk is en ja, ik vermoedde ook reeds dat ik er zeer bevattelijk voor zou zijn, dus stelde ik het lang uit.

Maar eens kruipt het bloed waar het niet gaan kan en dus bezweek ik en volgde een workshop glaskralen branden...... en ja, ik ben aangestoken, ik heb het virus en BEN HEEL BLIJ MET HET RESULTAAT!!!

Om nog heel veel te leren ga ik vanaf nu dus braaf ieder maandag 2 uur op brandcursus. Als ik had gewetent dat die in totaal 20uur branden incl alle materialen en vakkundige les maar 130 Euro kost (kunstlokaal in Gemert), dan had ik het waarschijnlijk veel eerder gedaan ;-)

3 opmerkingen:

  1. Ontzettend goed voor een eerste keer zeg!! En dat is echt wel heel erg goedkoop hoor! Een workshop van zo'n 3,5 uur kost al gauw zo'n 45 euro!! Reken maar uit! ;-) Veel (leer)plezier!!! Dat wordt wel wat met jou!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Susan wat leuk! Maarre, had jij niet al heul veul hobbies? Deze zou ik in ieder geval als ik jou was maar houden! Lijkt me zo leuk om dit te kunnen! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen