28-09-2012

glaskralen, het oefenen loont...

Deze keer deed ik mee met een armbanden swap en ik stelde het vesturen tot het allerlaatste moment uit. Ik wou zo graag voor Sascha een armband met zelfgebrande glaskralen maken, dat ik daar flink op aan het oefenen was.

Vandaag is het resultaat aangekomen en ze is er gelukkig heel blij mee (ik ook!).



Verder weer een traktatie gemaakt, deze keer voor jongste zoon. Hij vond de armbandjes van een tijdje terug zo'n succes dat ik er daar weer een berg van maakte, genoeg keus voor de hele klas.



10 opmerkingen:

  1. Je kralen zijn super mooi geworden! En wat een leuke traktaties zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi susan!! Echt goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg! En wat een originele traktaties verzin jij toch elke keer weer!
    Mijn deel van onze swap is bijna klaar maar dat lukt me helaas niet om het te versturen voor onze vakantie... Over ongeveer 2 weken verstuur ik het.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook toevallig! Brengt net de postbode jouw deel van de swap! Erg leuk, dank je wel! En je zelfgemaakte kralen zijn in het echt nog veel mooier! Lief ook de sleutelhanger van Lina, zo stoer met d'r eigen labeltje eraan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben echt jaloers op die armband! Susan , het je echt mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die armband is prachtig en de kleuren passen precies bij Sascha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Susan, je bent echt een multitalent! Net begonnen met kralenbranden en dan al dit resultaat. Ik vind het ongelooflijk knap. En heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zag trouwens tot mijn stomme verbazing dat ik nog geen volger van je was, bij deze gauw rechtgezet. Doei.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke traktatie! Heb je die bandjes zelf gemaakt? Of kun je deze zo kopen? En waar dan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo, ik maak de bandjes zelf. Oude juichbandjes van de supermarkt lostornen en er een nieuw lintje opzetten. Groot succes!

      Verwijderen