26-02-2011

Plagiaat, sorry

Ik heb het nog niet eerder gedaan en het voelde ook niet helemaal goed, maar toen een goede klant mij vroeg een schilderij te maken van het geboortekaartje van haar eerste kindje omdat kindje 2 en 3 beiden een groot schilderij en geboortekaartje van mij hebben en het zo zielig was voor nr.1 ben ik overstag gegaan.
De originele schilder van het kaartje was niet te achterhalen dus ben ik zelf aan de slag gegaan en zie hier het resultaat. Het was heel leuk een keer een andere schilderstijl te gebruiken en ik ga de techniek zeker nog eens gebruiken... maar bij deze mijn excuses voor het plagiaat aan de oorspronkelijke bedenker van dit beertje!!!
I was asked to make a painting from an older birth-card and allthough I do not normally like copying, I made an exception for this good customer. I like the result and I liked having to use a different style then normal.





Further I finished another burthday present for a girl who loves purple and red. The good old pencil rol, a little book, a little wallet and a felted piece of soap.
Verder maakte ik ook gisteren de cadeautjes af voor een vriendinnetje van de middelste. Zij houdt erg van paars en rood, dus werd het de welbekende potlodenrol, portemonneetje en boekje en iets nieuws van dochters hand: een gevilt stuk zeep. Past mooi bij elkaar he!!!

4 opmerkingen:

  1. Mooi schilderij hoor.
    Vind dat zo knap kan nl helemaal niet tekenen.
    Kleuren vind ik al heel wat.
    De kadootjes zijn allemaal erg schattig.
    Ggoetjes en een fijne zondag Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw !!! ook al is het plagiaat, het is wel prachtig (na) gemaakt!!!! ;-)
    Ik kan ook echt niet tekenen (zie de vlammen vd openhaard in de tent op mijn weblog ;-)..)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi! You're the 1st winner in my giveaway! Pls email me your details. Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is wel heel mooi hoor!!! En ik wilde net 'zeggen' dat je een give-away (volgens mij net zo'n mooie hartjesslinger als dat ik gehad heb!!) hebt gewonnen, maar het staat er al ;-)
    Gefeliciteerd!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen