01-03-2011

Stropdassen recyclen

Toen mijn pa me een stapel met 40 stropdassen gaf, was dit mijn eerste gedachte en de meiden vinden het super!!
What to do with a big bag of neck ties...... you make a few skirts. My favourite is the first one!!


Deze 1e rok is alleen van donkerblauwe dassen en vindt ik zelf heel stijlvol, hij stond de oudste heel goed.

De rok op model is zeker niet de mooiste van de 2 stropdassen rokjes die ik maakte, maar middelste heeft het zelf helemaal bij elkaar gezocht en gaat er heel graag mee op de foto.

Nu kreeg ik dus ook tegelijkertijd een stapel met 15 bretels.... maar daarvoor heb ik zo nog geen plannen. Gewoon het elastiek gebruiken kan altijd nog ;-). Hebben jullie goede ingevingen???

10 opmerkingen:

  1. Wat een grappig idee!!! Maar die bretels... Nee sorry, geen idee!
    (Ben trouwens ook wel heel benieuwd naar jouw vlinders...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee en ook nog eens van opa.
    Misschien kun je van de bretels leuke Keycord's maken. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk zeg! Origineel idee, en dat jouw meiden dat dan ook gewoon aan durven trekken, super!
    Groetjes
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaaf dit rokje zeg! Ik heb er twee jaar geleden een jasje(zeg maar gerust jas!) van gemaakt die ik draag met de Carnaval en geloof maar dat ik er succes mee heb! Kan je die bretels niet aan elkaar stikken en er dan een tas van maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee, ik had wel gelezen dat je er een tas mee kon maken . En wat te doen met bretels, ik zou het niet weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super zeg.
    Echt heel erg leuk.
    En de bretels geen idee.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,

    Heb 2 jaar geleden ook eens zo'n rokje gemaakt voor mijn dochter, zag ze toen in Londen hangen in een winkel voor 150 pond !!!!! en dacht dat kan ik ook !! Leuk gedaan hoor !!! Heb pas ook ergens tassen ervan gezien, ook een idee !
    TIP voor de bretels ! Ik gebruik ze als schouderbanden voor jurkjes, zoals de overgooierpatroontjes van bijv Farbenmix, kan je ze goed verstellen !!!

    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is echt heel leuk, zo origineel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super leuk !! en die bretels? eehh... kom ook alleen maar tot schouderbandjes vd jurken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zelfs ik loop nog in zo'n rok :D

    BeantwoordenVerwijderen