15-03-2011

Schilderij en patroontjes

Velen van jullie vroegen naar het patroontje dat ik gebruikte voor de uiltjes en de muis uit mijn vorige posts, dus bij deze ....
- De uiltjes zijn Hooty & Tweet van de Australische Melly&me
- De muisjes zijn naar een tutorial van Shelley Rodgers, die van haar zijn veel specialer

.... en weet je wat leuk is, de uiltjes staan ook op de blog van LittleZ, lief he!!! Over patroontjes gesproken zij heeft trouwens heel sinds kort hele mooie patronen te koop op haar site!!!

Verder gaat dit schilderij deze week naar de nieuwe eigenaar. Bij het eerste kindje maakte ik een schilderij van 3 koeien en nu dus met 4, papa, mama, grote zus en de baby.
This painting will move to a newborn this week. His/her big sister had a painting with 3 cows when she was born, so now it is mom, dad, big sister and baby-cow.

3 opmerkingen:

  1. Je ben een schat!! xxx En je uiltjes verdienen het; ze zijn zo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een liefje.
    Alles met koeien heeft bij mij wel een streepje voor.
    Nog bedankt voor je antwoord.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, leuk en origineel schilderij!! SUPER!! :)

    BeantwoordenVerwijderen