10-03-2011

Swap workshop

....het is voor mij niet meer helemaal nieuw en ik ben er al een tijdje 'low profile' mee bezig, maar heb nu besloten dat het werkt.....
wat? SWAP-WORKSHOP.
Op de site plaats je je handgemaakte spulletjes, vintage finds of materialen en je hangt er een "prijs" aan uitgedrukt in punten. Door verkoop verdien je dus punten en met die punten kun je weer bij anderen dingen kopen.
Er is niet altijd iets van mijn gading bij, maar gisteren lag er dus een super pakketje uit USA op mijn mat met deze mooie magneet-uiltjes (3 punten)

Ik heb ze gekocht met een deel van de opbrengst van deze Melly & me knuffel (10punten) die  naar UK vertrokken is.
Dus..... als jullie je nu allemaal ook registreren (je mag mij (bobbeez) als referentie gebruiken!) dan komen er vast snel meer leuke produkten op en kan ik de 12 punten die ik momenteel heb mooi bij jullie gaan uitgeven.


For me not totally new anymore, but I had a "wait and see" attitude first, but now I am sure it works great, I can tell you all.....
SWAP WORKSHOP is a site where you can offer your handmade stuff, vintage finds and supplies and ask a price in points for it. By selling items you earn points which you can use to buy products from others again. Yesterday I received the great owl-magnets (3 points) which I bought from a part of the earnings of the Melly and me-unicorn (10 points)...... so if you all now go to the site to register and post your products I can buy some of yours soon for the remainder of my points (stil 12 ;-) ) . You can use me (bobbeez) as a reference. Hope to see you there soon!!!

4 opmerkingen:

  1. Op een dag schrijf ik me in. Maar inderdaad staat er zo weinig op dat ik zou willen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb me geregistreerd en een paar zelfgemaakte oorringen op gezet, maar hoe worden de punten bepaald ...als ik het een beetje door heb , zet is er nog meer op ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi paard heb je gemaakt.
    Fe magneetjes zijn ook schattig en helemaal uit amerika.
    Groetjes en een fijn weekend Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat zijn ze leuk!! Ik moet er nog steeds dingen op zetten, erg hè?! Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik nog niet zo veel leuks gezien heb, behalve van de Nederlandse deelnemers ;-))

    BeantwoordenVerwijderen