18-12-2010

Oudste dochter geinfecteerd ...;-)

Oudste dochter Lina is helemaal geinfecteerd door het naai-virus, dit is al het 2e jaar op rij dat haar eigen traktatie's zelf genaaid zijn (vorig jaar etui's met klittenband voor ieder kind, dit jaar ritsportemoneetjes) en ook voor iederverjaardagsfeestje wordt iets zelfgemaakt meegenomen.
Gisteren weer een partijtje en dit keer nam mijn 8-jarige dame een zelfgemaakt kussen mee in de vorm van de koning van een schaakspel, want Lina en jarige job zitten samen op schaakles. Mama mocht dit keer een etuitje maken en een naam-stempel waarmee eerst ijverig pakpapier voor de jarige werd gestempeld. 

Yesterday my oldest daughter went to a birthday party and she made her friend a big pillow in the shape of a king of chess as they are both on chess lessons. Next to that a name-stamp and homemade wrapping paper for the birtday girl. I am so proud of my 8-year old, it is a great gift. She already got an order for another friend (who is with them on chess too) for the same pillow.

...... en ik, ik heb mezelf nog steeds begraven onder Ipad en Iphone hoezen, sinds de plaatsing in Linda stromen de bestellingen binnen, dit ging er gisteren de deur uit. Grappig genoeg, staan er voor dit weekend bestellingen van hoezen ingepland voor andere gadgets.
 .....and me... I am still covering myself in Ipad and Iphone covers, this is the order which went out yesterday....

3 opmerkingen:

  1. Errug leuk die kapstokjes en het kussen is ook leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nah, dat heeft die kleine meid toch weer perfect in elkaar gezet zeg. EN zo'n leuk idee ook!

    Ik heb van mijn postzak een tas voor mezelf gemaakt. Hij is bijna klaar om te showen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het kussen is geweldig!! Super gedaan Lina!!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen