15-12-2010

Waarschuwing; hier wordt je jaloers van / WARNING; to beautiful!!

Gisteren werd het pakketje dus bezorgd met maar liefst 2 swap erin van Corine, zij had mij op swap-bot geloot voor de kersthangers en we hadden een prive-swap geregeld (je weet wel die grote swap waarvan ik een tijdje terug foto's plaatste).
Dus ....een doosje vol plezier voor mij om uit te pakken gisteren en alles is zo mooi gemaakt en staat nu te pronken op de tafel. Super gewoon!!!
Yesterday I received a package with 2 swaps from Corine, it contained the Xmas ornaments & our private swap and I love them all!!!!
... a box full of pleasure for me to unpack, all is made so beautifully... really great!!!!


10 opmerkingen:

  1. Jij kan voorlopig even vooruit met al die mooie gehaakte dingen!
    ~ Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk en mooi. Geniet er maar heerlijk van .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooooo.......... wat mooi zeg !! wat kan zij mooi haken !! prachtig !!

    geweldig kado!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal geweldig!!! Inderdaad om jaloers op te worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke haakwerkjes heb je gekregen, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is idd om jaloers op te worden. Die geisha's: I'm totally in LOVE

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woei!!! Die Corine is me er een; het ene moois na het andere. Ik vraag me af waarom ze nog geen blog of flickr heeft om zelf al dat moois ten toon te spreiden (hint hint - eerste volger heb je al!). Hier wordt je inderdaad heel jaloers van! Gelukkig heb ik twee uiltjes van haar mogen krijgen en die staan lekker bij mij op de kast ;)

    BeantwoordenVerwijderen