15-01-2011

Inspiratie

...daar ben ik weer, net een kleine week terug van onze vakantie in Nepal, waar we naast alle cultuur en natuur ook zoveel leuke dingen op handwerkgebied hebben gezien..... (en ja, we waren daar met de kids (4,6 en 8 en zij hebben ook genoten!!)

Alles gaat weer als vanouds en ook de naaimachine en de kwasten zijn al weer veelvuldig in gebruik geweest, maar aan bloggen ben ik nog niet begonnen.
Ik wil een hele serie maken met handwerk-fimpjes en foto's uit Nepal, maar begin.... om weer op gang te komen met een leuke link voor jullie allemaal.

Times online poste in december 2009 deze lijst met 50 top design, interieur en DIY inspiratie-blogs. Ik heb er al vele leuke dingen tussen zien staan, dus bij deze ook voor jullie de link naar de complete lijst en wat foto's van de diverse blogs.

Binnenkort meer, dan dus over Nepal en verdere creatie's van mijn hand...


1 opmerking:

  1. Kan niet wachten op je 'Nepal-ervaringen'! Enne.. komt goed, even paar dagen veel slapen, paracetamol en dan ben ik er hoor!!! Echt wel!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen