07-03-2012

Gepimpte koffer als geslaagde verassing

Ik ben nog steeds mijn blogschade aan het inhalen (dat duurt nog wel 2 weken!)

In Shanghai (die berichtjes komen later deze week) had ik het plan opgevat om Nancy voor te stellen een grote prive-swap te doen, want ik zag daar namelijk zoveel dingen die zij mooi zou vinden en vond het leuk haar te verassen)
Dus op de ontmoetingsdag afgelopen zaterdag nam ik deze, zelf gepimpte koffer met inhoud voor haar mee. En ze was er gelukkig superblij mee!!
De koffer is een vintage exemplaar uit mijn eigen jeugd die zo helemaal gerestyled geen beter plekje had kunnen vinden.


Toevallig had ik ook Nancy voor de DS ontmoetingsdag swap, die overhandig je op de dag zelf. Dus in dezelfde stijl ook een memobord gemaakt met ingebouwd fotolijstje, haakjes en een ritsetui (letterlijk)



6 opmerkingen:

  1. Prachtige koffer zeg! Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi!!!! Ik kan er naar blijven kijken! Naar allebei!! En één blogberichtje per week mag ook wel hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat meen je niet? Haha! Wel een goed idee! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die koffer heb ik dus echt totaal gemist! :O Des te leuker om hem op blogs alsnog te kunnen bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had de koffer al bij Nancy gezien. Hij is echt geweldig!

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen