14-03-2012

Mega-woonkamer - Mega-vlaggenlijn en meer....


"Zus, die vlaggenlijn die je voor ons maakte een paar jaar terug is super, maar in het nieuwe huis past hij niet meer", zij mijn broer, "zou je die voor onze verjaardag willen maken, maar dan groter??"

Nu, ik vind het dus heerlijk als mensen een zelfgemaakt cadeau vragen (ze krijgen ook niets anders), maar een week van te voren een vlaggenlijn "bestellen" van 20, maar liefst 25 meter ;-)
Natuurlijk hoefde het niet af, maar natuurlijk wil je dat toch!!

Gelukkig bleek mijn vooraad reeds geknipte, gestikte en gestreken vlaggetjes ruim 80 vlaggen groot te zijn dus na het maken van een mooie mix hoefden die "alleen" nog maar aan elkaar gestikt te worden, het werd een flinke stapel ;-)


Het andere cadeau voor de oudste zoon van dat gezin werd dit jaar een heerlijke woondeken voor op zijn bed of op de bank!

4 opmerkingen:

  1. Geweldig zo'n lange vlaggenlijn!! Ik wil er ook nog steeds eentje gaan maken maar ik kan me er nog niet toezetten...raar want het lijkt me geen moeilijke klus..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! En wat goed dat je al vlaggen had liggen, mooi die deken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig dat dat in jouw voorraad ligt, echt leuk! En wat ben je toch een lieverd, ze boffen maar met zo'n zus/tante

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super cadeautjes heb je gemaakt! Leuk dat je altijd een zelfgemaakt cadeau geeft, is wel zo origineel. Prachtige deken!

    BeantwoordenVerwijderen