04-03-2012

Ook hier, DS dag foto's


Ja! Gister was het weer zove, al de 5e Dutch Swappers dag.Het cadeautjes spel was weer heerlijk, hieronder mijn bijdragen en zoals velen al naar verwezen, lees ook even de blog vanKyra
hierover.

Deze konijntjes knipte ik uit vrije hand uit een zelfgevilte dikke lap vilt. Hiervan volgen er nog meer, maar dan wel gefotografeerd in de vrije natuur ipv in het donker op de bank ;-).
Hun nieuwe huisje is bij een konijnen en viltliefhebster, dus dat komt helemaal goed!

Een tas, die helemaal bij de juiste persoon terecht is gekomen

Een leren etui gemaakt van zo'n 20-30 stukjes leer en uiteraard wat leer en een leernaald om het zelf te proberen


Deze vond ik zelf super om te maken. Ik heb een doily uit de kringloop door middel van natvilten in/aan een turquoise wol gevilt en hier een tasje van gemaakt in de vorm van de doily. Uiteraard ook weer met zelfmaakpakketje. Degene die deze heeft "gewonnen' moet het maar even laten weten als ze wil weten hoe het vilten moet, dat ben ik dus, heel dom, vergeten om er bij te schrijven.


5 opmerkingen:

  1. Die konijntjes zijn zo lief en het doily-tasje zo apart! Echt heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik mag het nog één keer zeggen vind ik zelf: Susan, je bent een ongelooflijk multitalent. Zo.
    Het was een hartverwarmende dag, gisteren. Deze geweldige groep, al die prachtige zelfgemaakte kadootjes, de open haard, de wandeling (waar jij onderuit sneakte)en de chocola (ook al ging er veel te veel weer mee terug, maar ja, zelfs voor mij is er een grens). En de breinaalden koester ik, dat vond ik zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoooo die konijntjes zijn super cute!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De konijntjes zijn zo super! Daar mag je er wel heeel veeel van maken ;-) en verder.. hoef ik ook niets meer te zeggen! liefs..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De konijntjes staan hier zó mooi te zijn!!! Ik ben er echt heel blij mee! :-)

    BeantwoordenVerwijderen