10-03-2012

vilt - lekker kliederen

vilten.... haast niet te geloven dat ik er pas ruim een jaar geleden mee kennismaakte. Wol is en blijft een wonderbaarlijk materiaal en het voelt helemaal lekker als ik ermee bezig ben, had ik eerder moeten weten!

Voor het kinderfeestje van oudste dochter (in november, ja, ik weet het, ik lig nog steeds achter) stond ook natvilten op het programma en omdat ik dat toen alleen nog maar om zeepjes en stuiterballen had gedaan heb ik eerst zelf wat geprobeerd, met als 3e poging dit roodkapje dat al lang een mooi plekje heeft bij een echte roodkapjesliefhebster.


Op het feestje zelf was het natvilten een groot succes, er werden lappen gemaakt waarmee we later kussenhoezen maakte, maar een paar vonden zeepjes leuker en een klein lapje voor een bloem. Super resultaten voor een groepje 9-jarigen, vind je ook niet ?



3 opmerkingen:

  1. Super leuk zeg! ik heb het eerder gezien, maar heb geen idee hoe je dit doet en maakt. Maar het resultaat is geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Vooral roodkapje, te schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk!! En wat die kinderen doen, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen