08-03-2012

Shanghai - 1 - creatief

Shanghai, wat een bestemming om naar toe te gaan voor je werk en dan nog wel de week na kerstvakantie....een buitenkans voor ons.
Nadat wij 4 weken daar hebben rondgetrokken als huwelijksreis blijft dit land een speciaal plekje houden, dus trokken we met zijn 5-en naar China net na kerst en spendeerden daar, in de buurt van Shanghai, eerst 2 weken met zijn allen, waarna ik de rest moest uitzwaaien (echt niet leuk dus!) en nog een week bleef.

Handgemaakte dingen hebben we niet veel gekocht in China, maar in Shanghai werd ik overdonderd door de hoeveelheid en de prijzen van de fournituren!!! Ik denk dat ik in die wijk uiteindelijk wel zo'n 10 uur heb doorgebracht en ik nam heel wat kilo's mee, wat denk je bijv van 400 ritsen, 240meter tassenband, 50 sleutelringen, 100 klemmen, meters lint etc etc.

Geniet maar mee...........

HELP, toeriste aan mijn kraam ;-) oooooh nee, toch niet zo erg... ze kopen wat!

Miljoenen knopen op een paar vierkante meter

en dan nog dat ene kantje er niet tussen ;-)

Honderden ieniemiene stalletjes bij elkaar op 2 grote verdiepingen, meteen kopen dus als je wat vindt, want dat is nooit meer te vinden als je terugkomt.



....en deze lampionnen werden in een klein steegje in de buurt gemaakt, die details!!!






5 opmerkingen:

  1. Oooh, een walhalla!! Keus genoeg zeg... ik wil ook wel even overkomen om te shoppen, zálig zeg al die keus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jeetje, ik zou knettergek worden van de keuzemogelijkheden. Net wat je zegt: gelijk kopen als je iets leuks ziet...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow................. geweldig! angstaanjagend, ook dat haha! Maar jeetje, wat een paradijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o wat en paradijs .... daar hoop ik dus ook nog eens te belanden ...met lege valizen vertrekken en met volle terugkomen denk ik ...

    BeantwoordenVerwijderen