20-03-2012

Vilten giraf en van alles wat...

De laatste blogpost waarmee ik nu definitief mijn blogachterstand heb weggewerkt ;-)

Deze giraf is genaaldvilt en is zo'n 30cm hoog, hij is onderweg naar Canada momenteel waar hij vast hartelijk wordt ontvangen. Het viel me reuze mee dat de giraf goed zelf blijft staan! Natuurlijk heb ik ook wat kaarten meegestuurd van mijn schilderijen met giraffen.


Ons lieve neefje vond de knikkerzakken die ik maakte voor zijn kinderfeestje gelukkig helemaal super. Leuk modelletje, ga ik vast vaker maken!

Shirtjes voor een tweeling, wat werkt flockfolie toch super!!!

Voor Jako maakte ik dit verkleedpak van een stofje dat ik ooit kreeg van Nynke, van Hoodwinked, een superblije afsluiter van dit berichtje. Nogmaals bedankt Nynke!

2 opmerkingen:

  1. ik heb nog nooit genaaldvilt, maar is dat niet ongelooflijk veel werk voor zo'n grote afmetingen ?
    Mooi trouwens ! ze zullen er blij mee zijn in canada!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe maar lekker rustig aan hoor, maar ik wilde zo graag alvast het kuikentje laten zien... Vandaar! (Weer eens wat anders dan een tekening.) :-) Het voorjaar duurt nog lang! Het is alleen maar leuk als je ineens iets in de brievenbus vindt!

    BeantwoordenVerwijderen